söndag 5 juni 2011

Rabatter

Oj så jag har jobbat på i dag. Är rätt så slut på nu, så snart ska jag börja med middagen och städa undan lite för att ta en riktig stickkväll. Ska bli riktigt skönt.

Katterna har fått vare ute hela dagen i dag. Har haft källardörren öppen så dom har kunnat gå in och ut som dom velat. Är så stolt över lilla Rebell som har tagit en mus i dag. Andra gången i livet som han är ute.

Har fixat 2 rabatter. Nu ska det bara köpas en massa blommor och planetera, så det blir riktigt snyggt. Har även rivit det gammla växthuset som inte har blivit använd på bra många år. Kan säga att det har varit riktigt jobbigt.

Och har klippt lite gräs också på baksidan av huset. Och imorgon fortsätter jobbet. Då ska potatislandet få sej en omgång.

Hittade denna sjal på datorn som jag inte bloggat om än. Kaunin är garnet som jag har stickat av. Tror till och med att den redan är såld om jag inte har helt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar