lördag 4 juni 2011

Måla hela världen

Ja i princip är det vad jag har hållit på med dom senaste tre dagarna. Vi har fixat lite på bygdegården. Har tapetserat i lilla rummet och i hallen har jag stått och målat i 2 dagar och en liten sväng i dag. Kan säga att det har blivit otroligt snyggt där inne. Nu har vi en kille där som ska slipa och sen lacka golvet i stora salen. Kan säga att det verkligen är på tiden.

När jag hade målat klart på bygdegården i dag så åkte jag hem till mina föräldrar och målade deras växthus som dom har byggt. Mamma fick i morsdagspresent en färghink och penslar + att jag och min bror (fast han har inte rört penseln idag =( ) lovade att måla det. Så det har jag pysslat med hela dagen. Kan lugnt lova att mina handleder är helt slut på. Ska iallafall försöka sticka något varv nu i kväll till en bra film och ett glas vin ska jag lyxa till med.



Ungefär så där ser jag ut efter att jag har målat. Fast jag har mycket mera färg på mej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar