lördag 21 maj 2011

Färdig kapat

Ja i dag har min kära bror varit här i princip hela dagen och kapat ved. Han har gjort ett otroligt bra jobb. Själv hjälpte jag bara till och slänga iväg klabbarna men det är inte fy skam. Han har iallafall sluppit det. Nu ska det bara klyvas färdigt. Men det hoppas jag att jag har hunnit till näst nästa helg. Måste tänka på min rygg med som inte orkar hur mycket som helst. Har även klippt gräsmattan i dag dock inte hela eftersom det har bara vuxit mycket på 2 ställen. Och oj så gott det luktar när man klipper gräsmattan.

Har även hunnit gjort rabarber under marängtäcke. Helt ok tycker jag. Men ingen höjdare tyckte bror.

Och nu har jag precis kommit ut ur duschen. Ska fara på bio ikväll med bror, Jessica och tror att Markus skulle följa med också, men är inte helt säker.

Idag får ni en bild på en halsduk jag gjorde för ett tag sen i garnet Crisp. Ooo så jag älskar detta garn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar