måndag 11 april 2011

Vilken helg

Ja jag säger då vilken underbar helg jag har haft fast det har varit fullt upp.

I söndags åkte jag och Jessica upp till umeå på ett stickcafé. Och så otroligt trevligt det var. Och vilka människor. Så himla trevliga och mysiga. Hoppas verkligen att det kommer att bli fler gånger. Och att dom kan komma ner då vi har vårat sista handarbetscafé innan sommaren den 15 maj. Så alla ni som bor i närheten av Umeå åk till deras stickcafé ni kommer verkligen inte att ångra er. Dom har deras sista den 8 maj och sen tar dom semester över sommare precis som vi.









Då klockan slog 16 var det dags för oss att åka hem eftersom vi hade ett handarbetscafé på bygdegården. Tur att mamma var där och hade ordnat allt för vi komme hem då precis då det starade. Kvällens tema var Märta-stina stickning. Kul att så många nya kunde komma. Och lite synd att många av dom vanliga inte kunde komma. Men hoppas att ni kommer nästa gång det är.











2 kommentarer:

  1. Ska du åka upp till Umeå den 8:e?
    Jag ska verkligen försöka komma på sista stickcafet ni har innan sommaren, förra gången var jag u Rättvik på kurs.
    Ha de gott!!
    Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej Tyvärr kan jag inte åka upp den 8:e då jag är på bipsgården den helgen. Vet inte riktigt när jag kommer hem. Men till hösten ska jag försöka dra ihop ett gäng och åka upp.

    SvaraRadera