lördag 9 april 2011

Lördag = fullt upp

Har haft en verkligen fullbokad dag i dag. Åkte upp till vännes på morgonen för att hämta hem två därgvädurs flickor. Och nå så enormt söta dom är. Glömde dock kameran hemma så kort på dom får ni kanske i veckan här. Måste komma på två bra namn till dom också. Sen åkte vi in till Umeå för mor och far ville in på jula och plantagen var endast därför som dom följde med faktiskt. Och var även in på coop på ersboda och handlade lite. Innan vi åkte hem så åt vi på frasses "gamla mias" och ja det var bättre förr där faktiskt. Komme hem runt 17 tiden och då fick flickorna komma in till sitt nya hem. Tror dom kommer att trivas.

Tog det lungt ett tag efter att jag kom hem tills för en stund sen. Bakade då nonstop kakor till morgondagens stickcafé vi ska ha på bygdegården.

Även morgon dagen kommer bli full. Då vi (jag och jessica) ska åka upp till Umeå och hälsa på och ta med hennes mamma på ett stickcafé i ersboda mellan kl 13-16. Ska bli riktigt trevligt hoppas jag. Sen skynda hem för vi ska ha handarbetscafé mellan 18-21och sen är det dags för mej att åka på jobbet eftersom jag har nattvecka den här veckan som kommer.


Garn som blev köpt för några helger sen


Nonstopkakorna till söndagens Handarbetscafé


Min hund Sassi som har fått ett ben ikväll



Mitt microfärgade garn som är uppnystat som ska bli sjalar tror jag. Får nog ta med mej det och börja med det imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar