fredag 8 april 2011

Bok och sjal

Har legat lite på latsidan när det gäller att läsa. Men känns som om tiden inte har räckt till för mej. Men nu äntligen har jag läst ut min 3:de bok för i år. En bok av Olov Svedelid som heter Förgörarna. Början var ganska seg men den blev riktigt spännande på slutet. Den var värd att läsas kan jag säga. Så om ni inte har läst den och gillar thrillers så kan jag rekomendera den.

Efter jobbet i dag så åkte jag hem till mina föräldrar, skulle nysta upp 2 härvor som jag har micro färgat. Men glömde så klart att ta kort på dom. Men jag ska väl ha något att göra i morgon också. Fast då ska jag åka upp till vännäs och hämta hem 2 kaniner.
Och på söndag blir det mest troligt stickcafé i Umeå på dagen och på kvällen blir det stickcafé här hemma på våran bygdegård.
Har en full späckad helg.

Har även stickat klart en sjal till.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar