lördag 31 december 2011

Summering av 2011

Idag är det 2011s sista dag. Känns lite sorligt, mest med tanke på att tiden går så fort. Man hinner inte hälften av det man vill. Men har hunnit ganska mycket ändå. Har gjort otroligt många sjalar. Har varit på 3 marknader sammanlagt. Har fått lite sålt så man har fått sticka mera. Har lärt mej Märta-Stina stickning. Har fått nya helt underbara garntokiga vänner. Har köpt på tok för mycket garn så det kommer nog räcka hela 2012. Fast känner jag mej själv rätt så kommer det inhandlas mera. Har läst på tok för lite böcker i år. Har lyckats hålla årets nyårslöfte. Fixade det igår. Och det var att sätta upp brandvarnarna. Fast det blev inte som jag hade tänkt mej utan jag använde tejp. Men den är uppe nu. =) Tyvärr har jag inga bilder från marknaden i Hädanberg. Men ni får på Bispgården och hemma på våran egen bygdegård. Har även färgat lite garn i micron. Just det gjorde även om mitt sovrum till det bättre. Är så sjukt nöjd över det, så om ni bara visste. Har även lyckats sy en klänning som jag har på mej just nu. Har tyvärr inte tagit kort på den än. Men ni ska ha något att längta efter till nästa år också. =)


Bilder på marknaden på Bispgården.




Bilder på Julmarknaden hemma på våran bygdegård.



Mina Märta-Stina stickade vantar med eget designad mönster





Mitt microfärgade garn som fick bli sjalar...





Som sist vill jag Önska alla mina läsare ett Gott Nytt År. Jag hoppas vi ses nästa år och att jag får ett riktigt bra garn och stick år. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar