söndag 25 december 2011

Juldagen

Redan Juldagen och snart är denna jul slut för i år också. Tiden bara rinner iväg känner jag. Fick några riktigt bra julklappar igår. Fick en lampa och en pannlampa som är perfekt och ha när man ska ut i mörkret och hämta in lite ved. Även ett presentkort så jag kan åka och köpa den nyaste Stephen King boken. Fick även 1 par ljusstakar av min far som han har smidit. Passar jättebra på mitt vardagsrums bord. Får nog ta ett kort senare på dem. Fick även lite pengar så jag kan gå och köpa en lampa har jag funderat på ett tag. Måste ha något bakom soffan nu när det är mörkt. Blir så jobbigt och sticka när det är för mörkt faktiskt. Och lite choklad fick jag också som jag sitter och smaskar på just nu. Sen fick så fick jag mycket mer.. Som tur är inget mer garn iallafall... Då jag har så mycket att jag kan snart drunkna i garn.

I dag är det även första året på 8 år som jag inte har farit på krogen denna kväll. Väljer istället att sitta hemma med ett glas vin, en bra film och stickningen i knäet (just nu har jag bytt ut stickningen mot datorn).


Vill önska alla mina läsare en God Fortsättning på Julen som snart står för dörren.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar