tisdag 4 oktober 2011

Tallin- resan

Förra veckan var jag och min bror + en gemensam kompis till Tallin. Och oj vilken bra resa det var. Kommer nog att bli en resa till våren också. Var riktigt skönt att få fara bort några dagar och lyxa till det med god mat och några drinkar på en vardag. Behövdes verkligen. Dock så har jag börjat bli lite förkyld nu. Hoppas det inte bryter ut till helgen då den är fullbokad med en massa roliga saker.

På fredag ska jag och en jobbarkompis käka god mat och se en film här hos mej.

Lördagen ska spenderas med ett gäng glada kvinnor på en garnbutik i flärke.

Och på söndag är det tänkt att jag och några fler ska dra upp till umeå på ett stickcafé med glada umebor. Där dom även komma ha garnförsäljning. Längtar verkligen till helgen.

Bjuder på några bilder från Tallin.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar