lördag 22 oktober 2011

Inte glömt

Nä jag har inte glömt bort denna blogg. Utan jag har haft så mycket för mej här hemma så jag har helt enkelt inte haft tid och ork att uppdatera.

Men i morgon är det handarbetscafé. Ska bli riktigt kul + att brudarna från Umeå kommer ner. Blir riktigt skoj det tror jag. + att vi har Aloe veta som tema för denna gång.

Har även hittat min kamera som låg gömd i en låda =) har dock bara orka ta två kort på allt det jag har gjort färdigt men till veckan så ska jag förhoppningsvis ta lite mera kort.

Har även kommit underfund med att det är bara 14 dagar kvar innan det är dags för den första marknaden i år. Oj så mycket jag har att göra innan dess.. Hur ska man hinna allt? Ja det är frågan det.

Denna disktrasa har ialllafall fått blivit fotad som en liten fotomodell


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar