tisdag 20 september 2011

Galen..

Gjorde som jag skrev sist. Stack in handen i kistan och tog fram det första garnet jag kännde. Och gissa vad det blev. Jo en trådigt ullgarn.. och vet ni vad det blev? Alldeles rätt en sjal till.... och nu har jag en opererad tå så jag kan inte göra något. Utom att sticka då =) Fast klaga ska man inte göra.. Ja jag skulle väl önska att det inte värkte och bultade så mycket i tån. Och skulle vara skönt å kunna gå normalt på foten. Men man kan inte få allt. Förhoppningsvis blir det bättre sen..

Och snart är det söndag. Och då är det dags för vårat första handarbetscafé för hösten. Temat är smyckes visning, Hon som visar kommer även och ha lite försäljning på smycken.

Nästa handarbetscafé blir den 23 okt. Och då är det aloe vera som är temat.

1 kommentar:

  1. Lycka till med din tå.
    Jag tänkte berätta att vi får äventuellt finfrämmen nu på söndag på vårt cafe´
    Allers veckotidning vill göra ett repotage om oss.Så vill ni vara med? =) // Kicki

    SvaraRadera