torsdag 8 september 2011

100 inlägget

Oj har jag verkligen gjort så många inlägg redan? Men det verkar som om det stämmer. Och med det firar jag att jag har gjort färdig ytterligare ett grytlapps par. Känner mej nöjd. Har inte så många grytlappar för dom brukar gå åt på julmarknaderna. Och förhoppningsvis så får jag lika mycket sålt i år så man har mer pengar att spendera på GARN. Finns nog inget roligare och spendera pengar på.
Har mer av detta garn fast i färgen blå melerat. Ska nog fortsätt och göra dom nu. Hinner iallafall börja på dom innan det är dags och fara på jobbet. Sista natten för den här veckan. Känns riktigt kul.
Och den här helgen kommer bli kul. På söndag ska jag åka till Brynge kultur område. Där är det Potatisens dag. Har tänkt och köpa lite praliner där. Och sen på kväll ska jag hem till en arbetskompis som ska ha ett ljusparty =) Å så härligt och få lukta och köpa lite ljus nu inför hösten och vintern.

Men Grattis till mej för det 100:de inlägget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar