måndag 25 juli 2011

Städat garnkistan

Ja det är vad jag har gjort hittills i dag. Ja förutom att sova då. Och har kommit fram till att jag har på tok för mycket garn. Hur ska jag hinna sticka upp allt? Ja det är bara och sätta sej och börja. Tur det snart är vinter för då blir det betydligt mer stickning.

Så här såg kistan ut innan städning. väldigt svårt att hitta något. Om det inte var högst upp.


Och under städningen.....



Och sist sortering tillbaka in i kistan. Började med alla garner som ska få bli sockar någongång framöver...





Det Färdiga resultatet. Nu kanske man hittar lite bättre i garnkistan.

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga garner du har. Jag har kaos i min garnkorg igen... Hälsa alla vi känner // Kicki

    SvaraRadera
  2. Tack Kicki. Jo men man ska ha tid och sticka upp allt också. Känner att jag inte hinner något alls nu förtiden.

    SvaraRadera