lördag 23 juli 2011

Bebisar

Jag har fått kaninbebisar =) Dock föddes dom för 2 veckor sen men har låtit dom vara. Man ska inte vara där å gräva allt för mycket när dom är nyfödda. Min lilla skruttan har fått 5 bebisar och Stora Taffa hon har fått 6 jättesöta små skruttar =) Bilder ska ni allt få också men väntar tills dom kommer ut ut bona innan jag tar några på dom. Nu ska jag ta och åka hem till mor och far och grilla lite. Ska även ta med mej stickningen och sitta och sticka lite =)

Idag har jag varit och rengjort hos kaninerna och har även storstädat tv-rummet. Bytt gardiner och skurat i bokhyllan och tvbänken. Känner mej riktigt nöjd faktiskt. Så nu har man förtjänat lite god mat..

2 kommentarer:

  1. Täääänk va söta och ulliga dom ska vara :D

    SvaraRadera
  2. oja det är dom verkligen.. Helt underbara.

    SvaraRadera