fredag 18 mars 2011

Kastrering

Idag har min lilla katt pojke fått varit till farbror doktor och blivit kastrerad. Oj så jag led med han när vi åkte in. Så hemskt å höra han mjaua som han gjorde. Var flera gånger på väg att vända hem, men det är för hans och mitt eget bästa att han fick bli det + öronmärkt. Ifall att han skulle få för sej att gå vilse till sommaren. Medans han var i stan så städade jag huset och torkade golven, vilket behövdes då man har en hund som är duktig på att skita ner sej.. Förstår inte hur hon lyckas som ibland faktiskt. Har dock inte blivit så mycket stickat för mej i dag. Eller jo har gjort klart ett par handledsvärmare till. Ska bara ta kort på de, så ska ni få se.

Nu sitter jag och ser på Lara Croft-tomb raider och ska sticka några varv på skruv sockarna. Tror dom har något annat namn men vet inte vad.

Men bara för att ni ska få en bild i dag också så ska ni få se en sjal jag gjorde för ett bra tag sen. Dock är det en liten dålig bild så jag hoppas ni har överseende för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar